Reklama słodyczami

Słodycze są dobrym sposobem na wypromowanie własnej firmy. Wiele firmy interesuje się tym tematem i nie ma się, co dziwić. Skoro coś tak dobrze działa to czy nie można będzie tego zastosować u nas? Oczywiście, że krówki reklamowe i inne słodycze bardzo dobrze pasują do każdej branży. Może to być sklep z artykułami przemysłowymi, ale również może to być obuwniczy albo sklep dla dzieci. Dobrze, że metody ze słodyczami są skuteczne i że każdy, kto je zastosuje będzie miał z tego korzyści. Może nie zawsze jest to metoda, która zwiększy nam znacząco ilość klientów, ale może, chociaż bardzo pozytywnie wpłynie na poprawę naszego wizerunku. Musimy jednak tutaj być bardzo ostrożni. Skoro coś ma działać to na pewno trzeba będzie stawiać na jakość. W przypadku postawienia na byle, jakie słodycze ta bylejakość przylgnie do naszej firmy i nie będzie łatwo się jej pozbyć. Wybierając krówki reklamowe stawiamy sobie jakieś wymagania. Na pewno smak krówek ma istotne znaczenie, ale również to czy są owijane ręcznie czy maszynowo. Ten pierwszy sposób, mimo że schodzi się o wiele dłużej to jest o wiele lepszy. Na pewno znajdziemy taką firmę, która będzie wstanie spełnić nasze wszystkie oczekiwania. Starajmy się nie szukać firmy najtańszej, ale najlepszej. Wtedy te zamówione krówki będą smakowały każdemu, komu je damy. Właśnie tego trzeba się trzymać i to dla nas powinien być cel nadrzędny. Ile kosztują krówki? Minimalne zamówienie, które będzie się opłacało firmie realizować to piętnaście kilogramów. W przeliczeniu na sztuki będzie to prawie tysiąc trzysta cukierków. To duża ilość, ale przy większym ruchu w kilka dni, a nawet w kilka godzin będzie można je rozdać. Jeśli pracujemy w galerii handlowej to tam tysiąc osób przejdzie w ciągu godziny w czasie weekendu. Może nie wszystkim damy nasze krówki, ale jeśli tylko, co któraś osoba je weźmie to znaczy, że ta ilość jest zdecydowania za mała i trzeba będzie jeszcze krówki zamówić. Zasadniczo jest tak, że im więcej zamawiamy tym więcej można zyskać, a co to oznacza? Firma stawia na ilość, czyli jeśli zamówimy kilkanaście kilogramów to zapłacimy za kilogram nieco ponad dwadzieścia jeden złotych, ale jeśli zamówimy dwieście kilogramów to cena biedzie o kilka złotych niższa i to na każdym kilogramie. W ostatecznym rozrachunku będzie to bardzo duża oszczędność. Im mamy więcej klientów i większą firmę tym więcej krówek zamawiamy. Dla profesjonalnej firmy nie jest problemem nawet, jeśli będziemy chcieli zamówić ich pół tony. To jest dopiero konkretna ilość i można dotrzeć do ogromnej ilości klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *